Documente necesare
Pentru analiza de risc la securitatea fizică sunt necesare mai multe documente printre care:
certificat de înregistrare al societăţii;
certificat constatator;
acte care să ateste dreptul de folosință a obiectivului (imobilului);
extras de carte funciară;
schițe, planuri topografice/cadastrale/de situație etc.;
contractul de prestări servicii încheiat cu prestatorul serviciului de monitorizare (dacă este cazul);
contractul de prestări servicii mentenanţă/revizii tehnice a sistemelor tehnice de securitate (dacă este cazul);
contractul de prestări servicii transport bunuri şi valori (dacă este cazul);
instrucțiuni/proceduri de acces;
planuri, instucțiuni și proceduri securitate;
existența structurilor de securitate și a personalului cu funcții de securitate internă: manager de securitate, manager de securitatea informației (dacă este cazul);
contract de monitorizare și intervenție;
contract de pază (dacă este cazul);
plan pază (dacă este cazul);
proiect tehnic (antiefracție/sistem video etc., dacă este cazul);
planuri de pregătire/training pe domenii (dovada executării pregătirii/trainingului).