Documente necesare


Pentru analiza de risc la securitatea fizică sunt necesare mai multe documente printre care:


  •     certificat de înregistrare al societăţii;

  •     certificat constatator;

  •     acte care să ateste dreptul de folosință a obiectivului (imobilului);

  •     extras de carte funciară;

  •     schițe, planuri topografice/cadastrale/de situație etc.;

  •     contractul de prestări servicii încheiat cu prestatorul serviciului de monitorizare (dacă este cazul);

  •     contractul de prestări servicii mentenanţă/revizii tehnice a sistemelor tehnice de securitate (dacă este cazul);

  •     contractul de prestări servicii transport bunuri şi valori (dacă este cazul);

  •     instrucțiuni/proceduri de acces;

  •     planuri, instucțiuni și proceduri securitate;

  •    existența structurilor de securitate și a personalului cu funcții de securitate internă: manager de securitate, manager de securitatea informației (dacă este cazul);

  •     contract de monitorizare și intervenție;

  •     contract de pază (dacă este cazul);

  •     plan pază (dacă este cazul);

  •     proiect tehnic (antiefracție/sistem video etc., dacă este cazul);

  •     planuri de pregătire/training pe domenii (dovada executării pregătirii/trainingului).